آموزش قفل کردن پروفایل گوگل کروم
نوشته شده توسط : ابرهاست


آموزش قفل کردن پروفایل گوگل کروم

 

 

Image result for ‫آموزش قفل کردن پروفایل گوگل کروم‬‎

 

 

 

 

 

رمز عبوری که برای قفل کردن پروفایل در گوگل کروم بصورت پیش‌فرض استفاده می‌شود همان رمز حساب کاربری گوگل شماست. به منظور قفل کردن پروفایل در گوگل کروم، قبل از انجام هر کاری باید یک کاربر تحت نظارت (Supervised user) به کروم اضافه کنید. با ما همراه باشید تا مراحل اضافه کردن این کاربر و پس از آن قفل کردن پروفایل در کروم را با هم بررسی کنیم.
برای انجام آنچه گفته شد، از سیستم مدیریت پروفایل در کروم استفاده می‌کنیم. ولی ابتدا باید آن را از قسمت پرچم‌های (flags) گوگل کروم فعال کنیم. برای این منظور عبارت زیر را در نوار آدرس کروم وارد کرده و سپس کلید اینتر را بزنید.
chrome://flags/#enable-new-profile-management
نکته: شرط لازم و کافی برای قفل کردن پروفایل کروم، وجود حداقل یک کاربر تحت نظارت (Supervised user) در این مرورگر است. بنابراین اگر کاربری با این عنوان در لیست کاربران کروم وجود دارد، نیازی به انجام این کار نسیت.

 
پس از وارد شدن به صفحه مدیریت پروفایل از قسمت پرچم‌های کروم، گزینه “New profile management system” را یافته و از لیست کشویی زیر آن، گزینه Enable را انتخاب کنید.
 

 
برای اعمال تغییرات داده شده، کروم باید یک مرتبه بسته شده و مجددا راه‌اندازی شود. بنابراین به انتهای صفحه جاری رفته و بر روی گزینه “Relaunch Now” کلیک کنید

 

 

صفحه مربوط به تنظیمات در یک برگه جدید باز می‌شود. در این صفحه و از قسمت “People” بر روی “Add person” کلیک کنید.

 

 

 

یک کادر محاوره‌ای به نمایش در خواهد آمد. در این صفحه نام کاربر جدید را وارد کرده و گزینه “Control and view the websites this person visits from yourmail@gmail.com” را تیک بزنید. همچنین می‌توانید تصویر مربوط به این کاربر را به دلخواه خود انتخاب کنید. در پایان بر روی گزینه “Add” کلیک کنید.

 

 

 

یک کادر محاوره‌ای نمایش داده می‌شود که به شما می‌گوید که فرد جدید یک کاربر تحت نظارت است. شما می‌توانید تنظیمات مربوط به این کاربر تحت نظارت را از طریق لینک www.chrome.com/manage که در همین صفحه نیز وجود دارد، انجام دهید. از آنجایی که در حال حاضر قصد اعمال تنظیمات را نداریم، بر روی گزینه “Ok, got itt” کلیک کنید.

 

 

 

حال می‌توانید فرد جدید را در قسمت “People” مشاهده کنید. در جلوی نام این کاربر و در داخل پرانتز نیز عبارت “Supervised” دیده می‌شود.

 

 

 

پس از انجام تنظیمات فوق، اگر بر روی نام پروفایل خود که در بالای صفحه مرورگر قرار دارد کلیک کنید، گزینه “Exit and childlock” را می‌توانید در بین گزینه‌های موجود مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه گوگل کروم بسته شده و پروفایل شما نیز قفل می‌شود.

نکته: به منظور قفل شدن پروفایل فقط و فقط باید از طریق گزینه “Exit and childlock” مرورگر کروم را ببندید. اگر بصورت عادی کروم را ببندید پروفایل شما قفل نخواهد شد.

 


 

 

 

 





:: برچسب‌ها: آموزش قفل کردن پروفایل گوگل کروم,server ,free host p30 سرور, ارزان رایگان ,هاست ارزان دامین server ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: